28 Ekim 2013 Pazartesi

İlluminatinin beyin yıkama ve Türkiye'ye yansımaları



dünyayı ele gecırıyo


Dünyayı tek elden kontrol etmeye çalışan illuminati 2018′e kadar “tek ekonomi tek yönetim” operasyonunu tamamlayacakları iddia ediliyor. Peki kim bu dünyayı tek elden kontrol etmeye çalışanlar?




Aralarında komplo teorisyenleri olduğu kadar aklı başında bilim insanlarının da bulunduğu iddia sahiplerine göre dünyayı bankacılık ve finans sektörlerinin dinamosu niteliğindeki ailelerden gelen 12 kişilik bir grup kontrol etmeye çalışıyor.

Bu grubun amacı dünyanın ekonomik ve politik olarak tek elden yönetilmesi. İddialara göre bu grup dünyanın hemen hemen her ülkesindeki “hizmetkârları” aracılığıyla 2018 yılına kadar dünyanın ele geçirilmesi için atakta.

Bunun sağlanması için de grubun, özellikle son 5 yıldır dünya üzerinde “beyin yıkama” ve “formatlama” operasyonlarına ağırlık verdiği ve bu operasyonların önümüzdeki yıllarda daha da yoğunlaşacağı bildiriliyor.

Peki beyin yıkama ve formatlamayı nasıl yapıyorlar tv programları, diziler, filimler, şarkılar ve GDO'lu ürünlerle yapılıyor.Hatırlar mısınız bilimiyorum ama Türkiye'ye GDO'lu pirinçler ülkemize sokulacaktı ama son anda engelledi.
pirinc

Televizyonlar da pek üzerinde durmadı şöyle bir söyleyip geçildi.Medyanın ne olduğunu biliyosunuzdur.
Hükümeti sorarsanız? isadamları 3 bakandan yardım ister ve yardım etmezler demek isterdim ama malesef ki yardım ederler bir anda analizler yanlış olur savcı, hakim değişir.Bir ayrıntı daha söyleyim bu pirinçler ilk olarak Abd'ye gönderildi sokmadılar bari Türkler yesin dediler israf olmasın sonuçta değil mi?

Bunları anlattıktan sonra illuminati Türkiye'de ne kadr basarılı ;
İddia sahiplerine göre, Türkiye, beyin yıkama operasyonları ile “sürüleştirildiği” ülkelerin başında geliyor.

Şimdi şöyle bir etrafınıza bakın ve son gelişmelere bir göz atın. Ekonomide yaşananları, özelleştirmelerde danışmanlık yapan ve şirket evliliklerini sağlayan şirketleri, AKP’nin dünya politikasına entegrasyon için attığı adımları şöyle bir sakin kafayla değerlendirin. Sonra “bu iddialar doğru olabilir mi” diye kendinize bir sorun.

Cevap sizin zihninizde...

Zihninizde ölçüp tarttıtan sonra yorumlarınızı bekliyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder