2 Şubat 2014 Pazar

Tuttu Fırlattı Kalbimi Şarkısında Sübliminal Mesaj

                           gökçe illuminati

Gökçenin dillere dolana tuttu fırlattı kalbimi şarkısını tersten dinleyince çok ilginç şeyler çıktı.

Temmuz 2011'de "Tuttu Fırlattı" şarkısı ile Türkiye resmi şarkı listesinde 1 numara oldu ve bunu başaran tek rock şarkısı olmayı başardı. Aynı zamanda YouTube'da en çok izlenen Türkçe kadın müzik videosu rekorunu kırdı.



Şarkının sözleriyle başlayalım:

“Aski çabuk söndü beni pabuçunun ucuyla 
Eze eze geçti ve gitti 
Geri sardigi hep ayni sahneyi oynadik 
Durduk keyfince arada bir cani canani 
Ama hiç kimsesi oldum çok yoruldum 
Bi saga bi sola yalpalandim durdum 
Onu görünce teslim oldum 
Bir kere, iki kere, üç kere, dört kere, bes kere
Tuttu firlatti kalbimi ezdi üstünü çignedi 
Zamanla geçer dedi zamanla zamanla  ”
Normal birsey ne var bunda diyebilirsiniz ama dananın kuyruğunun koptuğu yer şarkının sözlerini terstten dinlediğinizde anlamlı sözler çıkıyor ve illuminatiyi övüyor.
Video montaj değildir programla bunu kendinizde yapabilirsiniz.

Buyrun video izleyelim ;




Peki gökçe ne diyor: Resmi twiter hesabından yazdığı twitler;

  gökçe illuminati

Gökçe kızgın ve öfkeli bunu bilmiyor da olabilir bu şarkının sözlerini başkasından almış olabilir ama şarkı sözlerini kendisi ve Esin İris yazmış. Kimsenin günahını da almak istemem takdiri size bırakıyorum

11 yorum:

  1. Gokceden hersey beklenir..

    YanıtlaSil
  2. sende mi Gökçe :(

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. illimunatiyi çok yanlış anlamışsınız ya :D saçmalık ne alaka gökçe

    YanıtlaSil
  5. hayır bunu yazanın da cıkartanın da şimdi boş boş şeyler le uğurasmayın birde montaj değil demiş babayı montaj değil ulan terten okuyunca demişsin tersten okuyunca boktan boktan cümleler cıkıyor ortaya işsiz olduğunu anladık da millete bok atman önce kendi üstündeki bokları temizle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abi şimdi belki farklı okuyodur yada birleşimi öyle çıkıyodur çünkü çok hızlı söylüyo.

      Sil
  6. Ay bu nedir yani çok kötü yorumlar yapıyorsunuz

    YanıtlaSil
  7. Ay bu nedir yani çok kötü yorumlar yapıyorsunuz

    YanıtlaSil
  8. Arkadaslar gokce neki tarkan bile iluminatiymis. Bilmiyorum hadi hayirlisi

    YanıtlaSil
  9. Pislik denir buna şarkının içine öyle şeyler saklanmamalı ama saklamışlar ve birçok sanatçı bu yöntemi kullanıyor malasef.

    YanıtlaSil