27 Temmuz 2015 Pazartesi

RİHANNA İLLUMİNATİ'NİN PENÇESİNDE

illuminatının pençesine

Kliplere bakıyordum ve Rihanna çok dikkatimi çekti.Çünkü Rihanna'nın ilk yıllarında ki kliplere bakarsanız yüzü gülüyor fakat son zamanlarda çıkardığı kliplerde hep üzgün ve hayattan bezdiğini görünüyor.

İlluminati'ye girdiği o eski hali yok şöhreti istedi ve doruğuna kadar çıktı, fakat şimdi ise kurtulmak için yollar arıyor.Ölümden başka kurtuluş olmadığını biliyor ve kendini uyuşturucuya veriyor.Nisan ayında 2015 tarihine ait görüntülerde kokain kullanırken görüntüleniyor;






Ben bu işi yapmak istemiyorum sizin aleyhinizde çalışmacam dese de kurtulması zor dünya starı oldu ve insanların onu unutması kaybolması zor.Bir kaç ünlü illuminatiden kurtuldu aleyhinizde birsey demiyecem sartıyla, mesela Eminem o eski Eminem yok ama bir Rihanna olmadığında kurtulabildi.

Rihanna'nın ölümü yakın gibi görünüyo uyuşturucu süsü verilip öldürülecek.Bir çok ünlüye böyle yaptılar.Rrihanna'nın klipleri kanlı görüntüleri  artmaya başladı mesala son klibi Bitch Better Have My Money klibi çok incelemedim görünürde ufak tefek semboller var fakat klibin sonunda sandık dolu paranın içinde her yeri kan olan rihanna yatıyor.bu görüntü ölümden başka neyi çağrıştırabilir.

Bitch Better Have My Money

Son zamanlarda rihanna hakkında yazılan yazılarda "Rihanna'ya ne oldu" baslıkları görünmeye başladı, zihin kontrolün bolca uygulandığı Rihanna kendinde değil ve ne yaptığını kendi de bilmiyor.

Rihanna şan ve şöhretin kurbanı oldu malesef şimdi ki aklı olsa yaparmıydı sizce? inşallah kurtulur ama sanmıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder